Köket

Första kvällen på jobbet igår då. Inte säljarjobbet utan hemtjänsten. Det gick riktigt bra, både för mig på jobbet och för de andra här hemma. Honsa fixade i köket med Ove när han fått båda barnen i säng, så nu står hela nya delen på sockel.

Det ska in kyl/frysar i det vänstra och det mellersta högskåpen. Och så ska det högra bli skafferi, med heldörr och lådor. Det kommer bli SÅ bra. Sen har köksfläkten kommit på plats också.

Den ska ut en bit ifrån väggen, så Ove ska mura lite till där. Sen ska det dit nya skåp runt hela stocken, och en ny spishäll och ugn. Men det dröjjer lite till, eftersom det blir dyrt att köpa allt på en gång.

Det va riktigt skönt att komma iväg och jobba lite.
Och jag va helt slut igårkväll när jag kom hem.

På förmiddan va jag och Zandra in till öppna förskolan. Det är rätt lugnt och skönt där på måndagarna, när det bara ör öppet för barn mellan 0 till 2 år. Lite lagom för oss med bebisar, för de har bara babyöppet där på eftermiddagarna. Och då kan ju inte jag gå, för då är ju Sebbe hemma.

Här är mitt me&i-barn =)



Nu ska jag upp och borsta tänderna, och leta fram friskis-kortet.
För här ska jympas =)

Idag är det mammajympa, som i vanliga fall krockar med våran sånglek. Men idag är den inställd, så då ska vi bränna lite istället.


Kommentarer
Postat av: mama

Så fint så!!!

Lilla sötnosan!!!

2009-09-15 @ 09:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0