Kontorsgöra

Jag sitter nu och jobbar vid Honsas dator på kontoret, med massa grejjer som ska skrivas ut inför lördag. Inbjudningar, fotoalbum och lite sånt. Blir en del jobb framför datorn, men det är mest nu i början.

Tänkte att jag skulle hinna med både att göra det här, och kolla på idol. Men när vi va klara vid middagen hade klockan redan hunnit bli halv åtta. Så det va bara att natta barn, ta en prommis med Svante och sen sätta sig vid datorn. Och jag som skulle hinna laminera massa grejjer idag, får hoppa i säng direkt när jag är klar med det här.

Honsa håller på och fixar uppe i köket. Så nu är våra kyl/frysar på plats och skafferidörren är uppe. Jag ska fota och visa sen.

Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0