Mycke data nu

Lag just Charlie för att sova en stund i vagnen. Tänkte knalla iväg till öppna förskolan här i Elmsta idag. Det är kyrkans förening som har den, men det kanske kan vara trevligt i alla fall. Jag ska i alla fall ta med och hänga upp en lapp om me&i där hade jag tänkt.

Jag fick nämligen tillträde till min nya mail, och till me&i:s webb igår.
Så nu framöver är det mycke jobb med att beställa grejjer och skriva ut sånt som man behöver ha med sig på träffar.

Jag har bestämt mig för att starta upp med att ha ett öppet hus här hemma (i renoveringsröran) där folk kan komma och kika på kläderna. Jag vill visa upp vad det är för något jag säljer, och jag hoppas på att kunna ragga värdinnor på det sättet. Ska lappa lite brevlådor här runt kvarteren, och bjuda in vänner med, och utan, barn.

Igår skulle vi ha haft en föräldragruppsträff. Men den va inställd på grund av att Anna, vår barnmorska, va sjuk. Taskigt av henne att inte ringa, det va ju inte så många som skulle dit direkt. Men som för Zandra, som hade gått uppe från sandviken, kändes det ju lite ruttet mot. Men vi fick oss en promenad i alla fall, för jag tog mig iväg och mötte henne på halva vägen.

Sen på kvällen igår hade jag tänkt att gå och jympa, ett medelpass på 75 minuter. Men då hade jag ju glömt bort att det va fotboll...
Så det blev ingen träning, utan soffa för oss.

Lite tur det faktiskt, för då hann jag fixa lite vid datorn sen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0