Så blir det..

Det blir sundsvallsresa för oss redan idag. Lina pratade med Sebbe och de skulle ha idrottsdag hemma hos henne istället. Så nu är det bara för mig att äta lunch, packa och duscha innan jag ska hämta Sebbe från skolan och vi ska ge oss iväg. Skönt att komma upp i tid, så man hinner slappna av där uppe. Jag missar ett säljmöte, som egentligen är obligatoriskt, men det går inte att göra något åt. Det finns väl kanske en anledning till att de lägger de mötena när säsongen redan är i full gång också. Men jag har ju inte hunnit ha någon träff än, och har ju därför inte så mycket att fråga om.

Idag stressade jag iväg till Norrtälje i tron om att jag skulle vara hos tandläkaren 8:45. Jag va där drygt 5 minuret sent, så jag va rätt stressad må jag säga. Men då visar det sig att jag skulle ha varit där 8:35 (jag hade skrivit rätt slarvigt i min almenacka) och va ju då nästan 20 minuter sen. Så de hann inte laga någon tand på mig inte, och det va bara för oss att sätta oss i bilen och vända om hemåt. Piss!!!!
Men då hann jag åka och dammsuga ur bilen på Honsas firma. Jag hade egentligen tänkt att gå en sväng i Norrtälje efter tandläkaren, men då va ju klockan bara 9. Och inte vill jag vänta där en timme på att allt ska öppna.

Det gick riktigt bra att jobba igårkväll. Första riktiga passet för mig, men allt flöt på som det skulle. Och jag tycker faktiskt att det är riktigt roligt. Mindre bra gick det här hemma för min stackars bror. Han fick passa Charlie lite längre, för Honsa va tvungen att åka till Uppsala fram och tillbaka. Och han fick inte i henne någon mat, så hon skrek nästan hela tiden. Till slut fick han henne att sova, sådär en timme innan läggdags för natten ungefär, men det va ju inte så mycket att göra åt. Bättre att hon sov, så fick hon vara bråkig sen med Honsa. Men hon somnade i alla fall för natten sen, lite senare än hon brukar bara.

Sundsvall, here we come =)
(Lina och Grodan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0