snabbgenomgång igen då..

Jag har fullt upp nu om dagarna, så det är värkligen svårt att hitta tid för at sätta sig och blogga. Jag älskar verkligen att ha ett sånt här fullspäckat schema, så jag klagar absolut inte. Men jag vill ju inte lägga ner min blogg, så jag får väl se till att sätta mig här när jag hittar lite andrum.

Det känns mycke bättre i skolan nu säger Sebbe. De hade pratat med honom och med de grabbarnma som hade retats i fredags och så hade de rätt ut det hela. Sen hade de lekt tillsammans på rasten allihopa. Och när jag hämtade Sebbe hos Chippe igår så sa han att det hade känts JÄTTEbra att prata med Hasse. Sen när vi kom hem så ringde kompisen Nellie och frågade om de kunde leka efter skolan, så då längtade han till att komma iväg imorse. Och nu är de uppe och leker för fullt på hans rum.

Igår va jag med Nina till Täby och shoppade. Jag hade absolut inga byxor som jag kunde ha, så det va det jag skulle köpa. Ändå kom jag därifrån med massa tröjor, men tröjor som man kan ha leggins till. Och det känns mycket bättre än att dra på sig tajta jeans nu när man väger som man gör. Sen drog Kattis med mig på ett styrkepass på friskis på kvällen, så jag kanske kan komma i mina byxor igen nån gång i framtiden.

Det va ju öppet hus här i lördags. Jag hade, med hjälp av min älskade sambo, städat riktigt fint här hemma.

hallen innan

hallen efter

Och köket såg ännu värre ut innan, men blev riktigt fint det oxå.

Och så har vi ju fått in våra nya helskåp som ni ser ovan.

Det kom inte så mycke folk, men jag fick två träffar inbokade i alla fall. Och fick ta min första order. Men det gör inget att det inte blev så mycke. Nu börjar jag på riktigt på torsdag, med en egen provkollektion.

Vi proveldade våran vedspis på kvällen i lördags. Det va lite ruggigt ute, så det va skönt att mysa till det lite, och lagade mat på den oxå. Sen firade vi min säljstart med en flaska riktigt dyrt och gott vin.

Och jag fick blommor av min älskling

och en blomma och frukt av mamma =)


Här är en bild på Charlies rum oxå, när det äntligen kommit upp hyllor.


Kommentarer
Postat av: Carro

Gud va fint ni fått det! ja känner smma svårt att hitta tid att sätta sig! Jag brukar passa på när barnen är på dagis eller på kvällen om jag känner att jag orkar. Men du får INTE lägga ner din blogg! Kram

2009-09-24 @ 07:25:49
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0