Alla ♥ ns

Jag fick inte med mig min son, varken till skridskobanan eller pulkabacken idag. Han ville hellre vara hemma hos sin mormor. Så jag ringde Petra och gick en prommis med vovvarna i skoterspåren. Att dra runt på varsin vagn, 5 km i snön, va inte det lättaste kan man lugnt säga. Men riktigt bra träning är det ju i alla fall. Jag hade ingen hemma hos mig, och Petra va oxå ensam hemma, så vi tog en kopp thé hemma hos henne när vi promenerat färdigt. Hennes lilla valp blir lite kaxigare när han är inomhus, så hundarna fick busa ordentligt under köksbordet. Och jo, min STORA hund låg också inslingrad under stolarna och busade. Charlie och Emilene lekte också på en filt, på halvsäkert avstånd från bushundarna.

Honsa hade haft det ordentligt jobbigt i endurospåret idag. Ett varv som brukar ta 10 minuter tog idag 1½ timme, på grund av all snö. Så ingen av oss orkade laga viltlax, som stod på menyn för kvällen. Utan vi värmde upp gratängen från igår, men det va gott nog. Sen har vi haft min bror och mor på besök. Och Sebbe va väldigt kramig på sin mamma, efter en hel helg hos mormor. Och vi har självklart suttit framför sport-tv resten av kvällen. Nu är det dags att gå och sova. Jag skulle egentligen rensat bland grejjer som jag ska sälja på tradera idag. Men det har kommit massa andra trevligheter emellan.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Hoppas att ni har haft en underbar alla hjärtans dag idag.
Och umgåtts med de ni älskar, det har jag!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0