Dags att fylla på med leksaker i b

3a2287632469b23e061f95f6d27eb874.png

Dags att fylla på med leksaker i bilen. Charlie har börjat hoppa över förmiddagsvilan vissa dagar, och då behöver hon sysselsättning i bilen när vi ska åka någonstans vid den tiden. Idag dög i och för sig en colaflaska.

Jag har varit utan ett par ordentliga handskar hela denna kalla vinter. Jag har ett par vantar som jag använder när jag åker bräda eller leker i snön. Men jag skulle behöva ett par typ skinnhandskar som man kan använda till vardags. Om jag däremot är inne och handlar grejjer, då tänker jag; vad behöver barnen? Kan Honsa behöva något? Inte; Va kallt det va att skrapa bilrutorna sist, undra om det finns några handskar som passar mig. Är man mamma eller är man mamma...


Kommentarer
Postat av: mama

! Man är mamma ! =) Goa dotter. / puss mama

2010-02-17 @ 16:33:30
Postat av: Carro

Kom hit på söndag! Det är barnbasar :P

Elin brukar åka varje gång det är hit från Norrtälje för att fynda! :) Kram

2010-02-17 @ 21:11:52
URL: http://mammacarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0