Febertoppar

Jag har legat hela dagen. Det va riktigt skönt att ha Honsa hemma, men imorgon ska han jobba. Charlies feber kommer och går, hon har i alla fall ätit ganska bra idag. Jag skulle ha haft två träffar den här veckan, men tur i oturen så ville båda boka om av olika anledningar. Det gjorde inte ett dugg vill jag lova, kände mig lite stressad över att måsta vara frisk på torsdag. Sebbe håller sig frisk än så länge. Han fick både sitta vid datorn och bestämma middag idag, så han är ganska nöjd i alla fall. Men jag hoppas på att vara bättre imorgon så att jag i alla fall kan ringa lite jobbsamtal och tvätta en del. Charlie har spytt ner rätt mycke nu, efter välling varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0