...fortsättning

Skoterturen blev helmysig. Eller jag och Charlie åkte ju inte så mycket skooter. Men korvgrillning över öppen brasa, och Charlie fick dricka varm choklad för första gången. Sen somnade hon i vagnen, och Svante och jag busade i snön.

Här är lite bilder från dagen, som mamma har tagit.






Efteråt åkte Sebbe med hem till mamma en sväng, medan vi andra åkte hem till oss, tog det lugnt och skalade räkor. Fram på kvällen blev det räkmackor framför Robinson-finalen, och lördagsmys med godis.

Söndag morgon skulle Honsa iväg och köra cross. Så jag klädde på barnen, efter att Charlie fått i sig lunch, och gick ut och skottade snö. Sebbe grävde snögrotta i ploghögen på baksidan.

Crippe och Zandra kom över på en fika fram på eftermiddan sen. Och sen kom mamma hit och så blev det tacomiddag. Riktigt mys!

Efter maten gick jag ut och gick med Svante en sväng. Men jag kände att jag verkligen behövde bli av med en massa energi. Så jag joggade halva rundan istället. Inte i de bästa skorna, men det va ändå RIKTIGT skönt.

Idag är det BVC, och sen ska jag och Helena besöka gymmet med bebisarna. Får se hur det går. Charlie är ju inte direkt den som sitter still längre, direkt motsatsen kanske. Men jag tänkte åka dit när hon ätit lunch, så kanske hon kan sova i vagnen en stund i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0