Helgen som va

Ganska trött va man igårkväll. Efter en helg med massa aktiviteter, men utan sömn. Konserten va riktigt bra i lördags. Jag såg inte så mycket alls, men det va bra ändå. Och vi åt riktigt god mat innan.

Men som vanligt när jag har druckit lite, nu hade jag faktiskt inte druckit mer än knappt 3 glas rött, så kunde jag inte sova ut på morgonen. Vi hade kommit hem vid 1-tiden på natten, och jag va klarvaken vid 8. Inga barn hemma eller nåt, men det va ju bara att kliva upp. Sen hade jag en träff mitt på dan, så jag kunde inte ta igen missad sömn då.

Träffen va hemma hos Anna, och gick riktigt kanon. Sen på kvällen kollade vi på melodifestivalen, som vi hade inspelat sen lördan. Helt rätt vinnare den här gången tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0