I väntan på våren

Jag har just beställt gardiner till köket.



Det kommer att bli SÅ fint. Men de kommer inte komma förrän slutet på mars... Tråk tråk, så julgardinerna får hänga en stund till. Funderade på att beställa lite prydnadsgrejjer också, men bestämde mig för att vänta och kolla vad de har här nere på möbelaffären först.

Idag har vi ätit en lång och härlig alla hjärtans dag-frukost. Sebbe blev kvar hos mamma igår, för de åkte på bio på eftermiddan. Men jag, Charlie och Honsa har haft en mysig morgon.

Igår blev det sen middag framför teven med rotfruktsgratäng, fläskfilé (vegfilé till Honsa), gott vin och shlager. Vi borde sitta i någon sorts jury eller nåt. Både den här lördan och förra så blev det precis som vi tippade. Vi gissade till och med rätt på femte placeringen den här gången. Det va synd att inte Kalle Moreus gick direkt till globen, men de kommer nog dit ändå.

Och imorse sov Charlie till strax före 7 utan att vakna på natten. Hoppas att det fortsätter så!!!


Kommentarer
Postat av: Anki William filip och Melwins mammma

Jätte fina, och du inte visste jag att du bloggade, fan va kul då får jag läsa lite nytt varje dag!!!!!!

2010-02-14 @ 14:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0