Inneväder

Sebbe skulle varit med på skidtävling uppe på lunden idag, men när han och mamma kom upp dit så va det inställt på grund av ovädret. Vilket kanske inte är jättekonstigt för det blåser och snöar från alla håll. Modigt av Sebbe i alla fall att villa ge sig ut i det här vädret. När mamma frågade honom om de inte skulle stanna hemma så sa han; "Tävla, tävla, tävla!!!". Brist på erfarenhet troligtvis, men kul att han tycker att det är så roligt.

Vi skulle egentligen åkt iväg på minisim idag oxå. Men med våra ojämna bromsar så vågar man inte ge sig ut i det här vädret. Hade jag behövt nita så hade bilen snurrat.

Så jag får väl ta tag i städningen idag, som jag inte orkade med igår. Jag somnade på soffan igår kväll, sådär så att man inte kan hålla sig vaken även om man vill. Det va länge sen jag va så trött. Och imorse somnade Charlie om hos Honsa i våran säng. Så vi fick sovmorgon till strax innan 8, vilket va både välbehövligt och riktigt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0