Jag tog mig upp tidigt i morse

2ee064e61a5dedc91dcd004bc38e5bc0.png

Jag tog mig upp tidigt i morse, för att hinna med bussen in till Norrtälje. Kattjäveln skrek så Charlie vaknade, hade tänkt att göra mig klar innan hon kom upp annars. Men det gick bra ändå, vi fick ta frukosten först bara. Vi ska in till familjecentret och möta upp Cissie med Sofia, och kanske Zandra och Therese oxå.

Igår körde jag Sebbe till fotbollen. Sen åkte jag hem, badade Charlie och tog en promenad upp med Svante för att hämta Sebbe igen. Skönt att komma ut på en kvällsprommis, även om inte Sebbe blev överlycklig. Men varför ta bilen när man kan gå? Dit däremot blir det nog svårare att hinna traska. Vi brukar ha hunnit äta klart 20 min innan träningen börjar.

Det gick bra att gymma igår med. Charlie ville inte somna alls. Men vi va ensamma i omklädningsrummet efteråt, så det fungerade ändå.

Och i natt fick jag gå upp igen. Skruttan vaknade 1.50, men jag fick henne att somna om på en halvtimme. Måste däremot skaffa en morgonrock att slänga på mig om det här tänker fortsätta. Det är lite kallt att strutta upp i bara trososna:)


Kommentarer
Postat av: Kim

Mamma livet är underbart!

2010-02-09 @ 20:19:35
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0