Jag tröttnade på att passa charlie

5e2b69bbae246a528f3f955683386529.png

Jag tröttnade på att passa charlie med alla grejjer på soffbordet. Så jag bytte ut allt mot leksaker istället, men de va inte riktigt lika intressanta som fjärrkontrollerna.

Jag skulle egentligen ha skjutsat barnen till dansen idag, men Elina tar dem istället och bokar om läkartiden hon hade med lilla Malte. Så otroligt tacksamt måste jag säga, när jag mår som ett arsel.

Charlie stod själv idag oxå. Hon höll i en leksak och glömde bort lite att hon inte höll i sig. Sen när hon kom på det så satte hon sig på rumpan igen.

Värdelös teve det är såhär dagtid, trots att vi har hur många kanaler som helst. Man lägger märke till sånt när man fastnat i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0