Mammafika hos Carro

Har precis slängt i mig lite lunch efter en förmiddag med fika och lek hemma hos Carro. Anki, Zandra och Helena va där med alla barnena, och vi hade riktigt mysigt. Charlie sover en stund ute i vagnen nu innan vi ska fara in till Norrtälje och lämna tillbaka Susannes provkollektion. Min kollektion kommer troligtvis idag, det hade blivit något fel så den är KRAFTIGT försenad. Igår hade jag min första träff, och ängeln Susanne är så gullig och låter mig låna hennes kläder från i måndags. För snacka stressigt när jag inte hade hunnit förbereda mig ett dugg innan, och inte fick någon klarhet i när kläderna skulle komma. Men det löste sig i alla fall. Och det va en jättemysig träff hemma hos Angelica i Herräng. De bodde i ett helmysigt hus mitt ute i skogen, precis så som vi vill bo sen.

Tror ni det va skönt att gymma i måndags, det ska vi försöka fortsätta med. Måndagar är en sån där bra dag när gymmet öppnar 10, och Sebbe slutar inte förrän 14.15. Samma sak med torsdagar, så vi får väl öka till två dagar i veckan sen när jag har kort. Jag hade tagit in vagnen innan så att den skulle torka. Och sen fick Charlie sitta i den medan jag tränade. Inte ville hon sova heller, även om vi åkte dit direkt efter lunch. Men det gick bra ändå, det fanns ju massa grejjer att kolla på. Sen somnade hon lagom till att jag skulle stretcha, och jag kunde därför ta en LÅNG varm dusch i lugn och ro efteråt. Tänk om man hade kommit ihåg att säga till dem att sätta igång bastun, det ska vi göra nästa gång.

Igår spenderades hela dagen åt förberedelser inför träffen. Papper skulle skrivas ut (vilket jag fick göra på Honsas jobb, för vår skrivare är pajko) och lamineras, jag skulle gå igenom min visning och packa allt som skulle med. Roligt att komma igång igen efter ett lång juluppehåll. Och när jag fick se vilka storlekar jag skulle få mammakläderna i, så kunde jag inte låta bli att även beställa en tunika till mig själv.


Så himla snygg! Orkade inte vänta till jag kunde handla med min säljarrabatt heller, vilket jag ska göra innan jag beställer kläder till barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0