måndag = gymmet

Idag tvekade jag om jag skulle orka ta mig iväg till Hallsta, men som tur va så pallrade jag mig iväg. Anki bjöd på fika, och Carro, Madde, Helena P, Zandra och Tessan va där med barnen. Riktigt trevligt!

Men vi va inte kvar så länge, för 12 skulle vi va på gymmet. Helena med lilla Klara hoppade över det idag, och tog en långpromenad i fina vädret istället. Men jag gav mig fan på att jag skulle dit i alla fall. Kände mig riktigt duktig som slet mig från fikafolket, och åkte iväg fastän ingen skulle möta upp mig. Och idag köpte jag månadskort där oxå. Annars kostar det 80 kr per gång man går dit (50 med annat giltigt träningskort) och det känns inte så motiverande att behöva betala varje gång. Så nu ska jag försöka öka till torsdagar oxå. Det är så perfekt att ha träningen klar när Sebbe kommer hem från kyrkans barntimmar på eftermiddagarna. Så slipper man åka iväg på kvällarna också.


Kommentarer
Postat av: Carro

Sista söndagen i mars, ska kolla upp det vi åker nämligen ner till skåne där nånstans ska höra med martin vilket datum det var. Annars så är jag på :)

2010-02-09 @ 18:29:00
URL: http://mammacarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0