Måste gå och sova nu!!

Men det är ju så lätt att fastna framför teven alldelles för länge nu i OS-tider. Kollade på damernas sprint-stafett, det är riktigt starka längdåkningstjejer vi har med i år. Roligt att kolla på måste jag säga. Sen har jag sovit en del under dagen, för jag har inte mått så bra i perioder. Och ont i höfterna har jag, av att ha legat det mest av dagen. Så vi får väl se hur det går att sova inatt, hoppas att det gör mindre ont när jag ligger i sängen.

Charlie är jättehängig, och har inte velat äta någon mat. Hon har spytt upp hälften av vällingen när hon fått det, men jag tror att hon behöll tillräckligt så hon kan sova hela natten. Hon gick med på att äta kiwi i alla fall, när hon vägrade äta nån mat. Försökte lura med varannan sked, men det gick hon inte på inte. Men frukt, mackor och välling klarar man sig ganska långt på om man är 8 månader. Ögoninflammationen har blivit sämre och febern håller i sig. Stackars liten!!

Och det va ingen som orkade köra Sebbe till fotbollen idag. Stackarn får lida för att vi andra är sjuka. Men jag lät honom sitta en lång stund vid datorn istället, då va han mycket nöjd ändå.

Håller tummarna för att vara frisk imorgon.
För att vi alla är hyfsat krya i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Carro

Åh fy era stackare! Hoppas ni kryar på er snart.

Ang mars träff så kommer vi inte vara hemma den helgen. :/



Kramas!!

2010-02-23 @ 10:08:21
URL: http://mammacarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0