Matvrak!

Charlies farmor va på besök hela eftermiddan igår. Kul med ett lite längre besök, det är inte så ofta det händer. Då fick jag ett ryck och lagade lite extra mat att frysa in till charlie. Det blev köttfärssås till middag och till ett antal buttar till Charlie. Sen gjorde jag en gryta med nötkött och ris oxå. Så himla enkelt att slänga ihop själv så slipper man köpa burkar. Det blev ris kvar från den ena rätten, och köttfärssås från den andra, så jag blandade ihop de i en burk. Det blev rätt mycke, men jag tänkte att man får väl slänga det som blir över. Men hon slukade alltihop nu. Det finns inte så mycket botten i den har tjejen kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0