På väg från babysimmet nu. Alla fy

0-41189763fb90457935466184c5ac0e5b.png

På väg från babysimmet nu. Alla fyra har badat, men det va nära att vi inte kom iväg alls. Jag har fått erfara hur jobbig en jobbig natt kan vara när man har småbarn. Precis när vi hade somnat ordentligt så vaknade Charlie, och hon vägrade att somna om. Jag ammade henne och försökte då henne att somna om i sin säng. Men till slut fick jag ge upp och ta in henne till oss. Men det va ingen bra idé det heller, hon bara busade då. Tillbaka in i hennes säng igen. Men till slut fick jag ge upp, och gå ner med henne till teven. Klockan va då halv två, och jag hann kolla på en hel film innan hon hade somnat. Då kunde jag lägga henne i sin säng, och gå in och få lite sömn själv.

Inte bästa starten på en helg full med aktiviteter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyyy, att mörka sådan sak...fast det kanske var det bästa ändå, för här sov hon som en klocka...från 19,30 till 06,12...åt frukostgröt och sen sov vi tillsammans i kanske tre kvart...goa unge =)

2010-02-07 @ 13:18:48
Postat av: Kim

Okej, men det var flera timmar innan som dom badade. :) Mysigt med simning!

2010-02-07 @ 19:18:44
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0