sjukligan är här för att stanna

Jag hade visst missuppfattat om fotograferingen. Det va ingen som va där och fotade, utan man kunde låna en undervattenskamera och fota själv. Men det kunde man göra när man ville, så vi hinner med det en annan gång.

Hoppas bara att vi är friska allihopa till helgen i alla fall. Charlie har åkt på ögoninflammation. Det verkade vara bra imorse, men sen blev det värre igen. Och hon ville inte äta någon lunch, så hon fick en flaska välling istället. Men den spydde hon ut över Honsa och massa rentvätt, så jag har en del att göra i tvättstugan. Nu ligger de båda och sover i soffan. Honsa verkar inte bli bättre. Kanske piggare än förra veckan, men inte i närheten av bra i alla fall. Jag mår väl sådär, varken bra eller jättedåligt. Men jag skulle inte orka göra så mycket direkt. Sebbe är den enda som hållt sig helt frisk.

Vi hade o-råsa party här hemma igår. Honsa var förpassad till nedervåningen och Charlie hade varit okej på morgonen, så vi lät bli att avboka. Det va riktigt trevligt, även om vi inte blev så många. Men jag handlade en del till barnen, det fanns ju riktigt fina saker.

Annars har vi bara varit sjuka. Jag storstädade uppe och skottade hela framsidan inför att det skulle komma folk, och det va inte lite snö vill jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0