söndag idag

Vaknade med en chock imorse och trodde att Sebbe va och spydde på toa. Men Sebbe va inte hemma, utan det va Charlie som hostade så himla mycket så att det lät som att någon stod lutad över toastolen. Men Honsa bar in henne till våran säng där hon till slut kunde somna om. Efter det fick vi sovmorgon till klockan 9.

Sen efter en sen frukost så åkte jag, med dotter och hund, hem till mamma. Jag och Sebbe gav oss ut på en skidtur i otroligt tung och djup snö. Men jag ville ha med Svante, och det kan man ju inte ha om man skulle åka till ett färdigt spår. En kilometer kämpade vi oss igenom i alla fall, så nu har Sebbe 8 km kvar att åka under sportlovet för att ta det skidmärket som han vill ta.

Vi har oxå hunnit med en fika med pappa och bröder i Edeby. Planerade lite påskresa och lyssnade på pappas berättelse om hans indienresa. Sen åkte vi hem och åt köttbullsmackor och chokladbollar till Kalle anka och herrarnas 5-mila.



Och förresten så va det ju shlager igår. Helt rätt att Jöback gick vidare, och jätteroligt för Anna. Men jag hoppades lite på NEO, som hade en bra låt. Men han har ju fortfarande chans att komma till globen, den låten skulle funka i ESC.

Och VAD hade Sibel på sig den här gången? Hon hade gjort en Gaga sa de innan, men nej, nej, nej!! Det såg ut som hon hade trasslat in sig i ett paketsnöre. Och jag vet inte om det är en förbättring från förra gången då hon hade virat in sig i några lakan.


Kommentarer
Postat av: Kim

Tur att man ej kollar på schlager så man slapp se eländet. ;)



Ja, ni får ta och friska till först bara. Men jag antar att ni också ska på Meyas kalas? :)

2010-03-01 @ 08:47:33
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0