Det här...

Det här va meningen att det skulle publicerats i lördags eftermiddag, men det funkar ju inte alltid felfritt med mobilbloggande...

Nu sitter jag på bussen in mot Norrtälje. Jag har nämligen lämnat barn och man hemma, för att umgås med Monica. Vi ska käka, dricka vin, sminka oss, snacka skit och sen ta en sväng ner på stan. Det ska bli riktigt roligt, och humöret är på topp. Och det va inte igår som jag va ute på krogen med bara vänner, utan Honsa till jag lova. Inte för att jag inte fått möjlighet, utan för att Jag inte har haft någon lust att gå ut på jättelänge. Tror faktiskt att det va Kattis möhippa som va sista gången. Men då va jag ju nykter, för jag anade att jag va gravid. Vilket jag ju va, men det va ett och ett halvt år sen nu. Sannerligen på tiden då.

Imorse va det babysim och pappa fick köra Sebbe till simmskolan. Sen när vi kom hem och hade ätit lunch, så slet jag fram alla mina jeans från garderoben och provade dem. Jag kom självklart inte i mina 28or, men alla mina favvisar fick jag på mig. Och mina baggy satt faktiskt lite baggy i alla fall. Det är lycka det!

Honsa tycker att jag är knäpp när jag börjar prata om att jag vill gå ner i vikt nu när jag äntligen har gjort det. Men det är ju när man ser resultat som man blir motiverad att minska mera. Även om jag inte behövt kämpa något alls för att komma hit. Jag vet i alla fall att jag måste minska på maten. Vi äter ganska nyttigt, eller inte onyttigt i alla fall. Men jag tar lika stora portioner som när jag helammade, och det behöver jag absolut inte nu...

Ha en trevlig kväll alla bloggläsare. Det ska i alla fall jag ha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0