Förkylning på gång??

Jag lät lite som en kråka idag när jag vaknade. Tror att det är förkylning på gång, men än så länge är vi pigga allihopa i alla fall. Sebbe va också lite hostig, men tillräckligt frisk för att komma iväg till skolan. Och sen har Charlie varit rätt grinig hela dagen, så vi kanske är på väg att bli förkylda alla tre.

Men det blev en sväng till Öppna förskolan i Norrtälje idag ändå. De hade öppet för 0-2 åringar där, och det va riktigt roligt. Massa mammor där som jag inte träffat sen i höstas, så det va kul att se hur stora alla barnen hunnit bli.

Sen åkte jag en sväng hem till Monica, för jag skulle vara på bilprovningen två timmar senare. Klantigt som jag är så hade jag glömt vagnen hemma, så Charlie fick inte sova någonting efter lunchen. Jag som hade en sån bra plan. Hon skulle få sova i vagnen, medan jag skulle få sitta i fred och snacka med Monica. Men det fet-sprack vill jag lova, för hon skulle vara på allt som hon inte fick röra.

Besiktningen gick sådär. Vi hade räknar med att få nedslag på handbromsen. Utöver det så är en bromsskiva trasig, och en positionslykta som inte fungerade. Men det hade ju kunnat vara mycket värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0