jäkla irriterande

Skrev just ett inlägg och blev utloggad när jag skulle spara...
Fan så irriterande!!!

Men vi försöker igen..

Igår efter att vi varrit och lunchat och fikat hos Zandra, blev det en tur till badhuset. Kattis va där med syster och barn, så vi blev bjudna på fika där också. Det är alltid roligt att vara några stycken där också. Inte för att det är något problem att åka med båda barnen själv, Sebbe brukar knappt hinna komma i vattnet innan han hittan nån att leka med. Men det är ju skönt att få lite hjälp med Charlie och ha nån att snacka med. Så blev det bastu efteråt och trötta och rena barn på väg hem sen.

Charlie har börjat ta sig framåt nu. Hon kryper inte riktigt än, utan tar sig fram med ett knä och en fot i golvet. Men har hon något att sikta på så går det undan (t ex golvbrunnarna i duschen på badhuset). Och så har hon börjat resa sig upp mot lite allt möjligt också. Så nu får man passa sig för vad man har på hyllorna som är under metern höga. Och så lär det få bli en tur till ikea snart, för att inhandla lås och spärrar till alla skåp och lådor i köket.

Idag ska jag nog städa och tvätta lite sen. Det är riktigt skönt att ha det rent innnan helgen så att man inte behöver tänka på det då. Och nu när vi börjar få det så fint, så är det riktigt tacksamt att städa. Jag hade som nyårslöfte att till varje pris försöka att bara tvätta varje tvätt EN gång. Än så länge har jag hållt det, även om jag bara tvättat 2-3 tvättar i år. Men det ska nog hålla ett tag till i alla fall hoppas jag.




Kommentarer
Postat av: Kim

Vaddå, kör du samma tvätt i maskinen flera gånger?

2010-01-08 @ 15:55:58
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0