Liten tös går nog snart

Idag har vi varit på öppna förskolans nya lokaler i Hallsta. Det blir riktigt fint där. Inte riktigt lika socialt som det va i de gamla lokalerna, men väldigt mycket lugnare när det är barn i olika åldrar.

Charlie gick med en gåvagn idag. Hon kommer nog tyvärr kunna gå inom en månad eller nåt, och det är hon på tok för liten. Så vi har att vänta oss en hel del bulor kan jag tänka mig. Nu är hon i alla fall överallt här hemma. Kryper fram i full fart, och reser sig mot allt möjligt. Det är jätteroligt, men när man ska duscha till exempel så kan det vara lite jobbigt. Kanske får ta och ställa ner en spjälsäng som lekhage till henne, så man kan duscha i lugn och ro.

Igår va jag HELT död HELA dagen. Usch för att vara bakis... Det va till och med så att jag kände av ett svagt illamående även idag. Men det är inte så konstigt, med tanke på att allt jag åt igår va lite spagetti och en skål med nudlar.

Så här full va jag =)

Den bjuder jag på...


Kommentarer
Postat av: mama

Det behöver väl inte skriva att du var full...Räcker med att du var lite galen och hade kul!!! ;)

2010-01-19 @ 09:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0