träden är riktigt vackra ute nu. H

0-4470f0dd3d70148744271fa18bb9d4ba.png

träden är riktigt vackra ute nu. Helt vita grenar, jag måste ta med mig kameran ut på en promenad innan det försvinner. Men jag hoppas vi får ha vinter i många veckor till.

De har saltat vägarna nu, så det är inte alls halt nu. Men bilen blir ju rätt Skitig tyvärr.

Idag är en stor dag! Det är inte vilken fredag som helst... Det här är fredagen då jag har på mig mina dieseljeans igen, yey! Fasen va jag har längtat.

Nu har jag motivationen att sätta igång och träna igen. Då är det bara pengarna som saknar...


Kommentarer
Postat av: jessica

Håller med dig om träden, dom är verkligen jätte fina :o) Jag var ut härom dagen och tog lite kort. Kram

2010-01-15 @ 18:02:50
URL: http://tystatanke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0