Usch

De har varit riktigt taskiga mot Sebbe i skolan idag. Usch va det gör ont i en mammas hjärta då. Meen allt man kan göra är ju att lita på att de sköter det snyygt från skolan, och att stötta Sebbe. Det känns inte så bra att han åkte till Chippe direkt efter skolan idag då. Jag hade velat prata lite mer med honom direkt efter att det hänt, så man slipper ta upp det igen sen. Men läraren skulle ringa mig och prata om det som hänt. Och de som varit taskiga skulle ha möte med sina föräldrar där på måndag.

Jag vill åka dit och lära snorungarna en läxa, men det blir nog inte bättre för Sebbe om jag gör det.



Idag är det fredag, och därför städdag hemma. Så jag ska passa på att städa golven nu medan Charlie ligger och sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0