Våran lilla brasa igår under utfly

05208aa54327abfae3469a239ef67fac.png

Våran lilla brasa igår under utflykten.

Nu är jag på väg in till brottby för att möta upp de andra norrtäljesäljarna. Sen ska vi åka till täby, där vårens kick-off ska vara. Jätteroligt att träffa massa andra me&i-folk, men lite nervöst också. Och det ska bli riktigt roligt att se kläderna så klart.

Efteråt ska jag till rotebro och hämta Sebbe. Det är därför jag möter upp de andra i Brottby istället för Norrtälje. Det ska bli skönt att få prata lite mer med honom, ensamma, om hur det känns efter i fredags. Han har en lite annorlunda chargång när pappan är med.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va mys:) Det va just det jag pysslade med, kolla på alla fyllisar! Sådär lagom skoj efter ett par timmar men det funkar:) Hoppas ni mår bra. kram

2010-01-24 @ 13:33:17
URL: http://deede.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad mysigt och vilka fina barn :)

2010-01-25 @ 10:30:27
URL: http://fridalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0