vildkatt

Våran katt Oskar har fått tok-fnatt här hemma. Det är för kallt för att han ska vilja gå ut, så då gör han av med all sin energi inne istället. Klöser på tapeter (inte de nya i köket som tur är), jagar Gadget, biter i allt och är allmänt busig. Och idag är det rätt kallt, så jag har full förståelse för att han inte vill vara ute.

Vi va på familjecentret idag. Riktigt mysigt, och Charlie va full fart hela tiden. Hon har verkligen fått in snitsen nu när hon går med gå-vagn, så duktig liten tjej. Och Elina va med in med lilla Malte, 24 dagar gammal. Han är SÅ söt den lille plutten.

Idag ska jag försöka mig på att göra vegetarisk mjölkfri lasagne. Även om jag hade lista med mig när jag va och handlade så glömde jag både spenat och coctailtomater. Men det får gå med fryst bladspenat och vanliga tomater istället.


Kommentarer
Postat av: mama

Lasagnen var superb!!! Tack Tack

Veklings kisse, min Nisse går ut och är ute länge dessutom, kommer in och luktar frisk luft.göttgött

2010-01-26 @ 19:57:52
Postat av: Kim

Tack så jätte mycket! Fan vad kul det är att vara mamma, det är mycket bättre än vad jag trodde. :D Kram

2010-01-27 @ 12:51:46
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va skönt det är när nån förstår:D Kommit i jeansen igen måste va hur skönt som helst! Jag har så mycket tankar och saker för mig så jag tror ju att jag aldrig kommer bli som förr igen:)haha!

2010-01-27 @ 14:45:28
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0