Bloggpaus

Japp kära läsare jag tar nu en paus i mitt bloggande. Känns lite meningslöst när man får in ett inlägg per vecka på sin höjd. Men jag återkommer när jag känner att jag har tid, lust och ork.

Men först tänkte jag uppdatera er med lite bilder på det som hänt under den gågna tiden.


Lilla George i magen, som sparkar så fort man sitter stilla.


Vi har varit på skansen och haft trevligt.


Med picnic...


Och Charlie fick sitta i vagnen det mesta av tiden...


...för annars hittade hon på bus.


Sen tjejmiddag med STOR sushibricka =)


Och firat Charlie med tårtor som hon inte fick äta


Men hon fick öppna dessto mera paket


Sen blev det barnkalas, med ännu mer fika och paket.


Med extra fin prinsess-klänning dagen till ära.


Härligt sommarkalas då vi kunde vara ute i solskenet.

Idag har jag varit hos SYOn och pratat kommande studier. Jag ska in på socionomlinjen till hösten 2012, men måste planera tiden fram till dess, för det är några gymnasiekurser som jag behöver göra innan jag kan söka.

Men vi får se när jag sätter mig och bloggar nästa gång.

På återseende och trevlig sommar på er i alla fall!!!


Kommentarer
Postat av: Carro

användarnamn: mammacarro



Lösen: 3mirakel

2010-09-28 @ 10:28:36
URL: http://familjennilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0