Härlig onsdag

Mitt mål idag var att ignorera förkylningen och få mer gjort än igår. Det kan man säga att jag lyckades med.

Först var vi och handlade lite mat och jord och sånt. Sen kom Elina över på fika med lilla Malte och vi tog en prommis innan de stora barnen slutade skolan. Sen har jag hunnit rensa ogräset ut alla land, ställt iordning potatislandet så det bara är att fylla med jord. Och sen åkte vi in och gick vårruset med ett gäng tjejer. Det är sån härlig stämning där inne med 15000 tjejer, friskisövningar, fika och musik.

Nu ska jag sova!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Som sagt man har inte alla hemma när man är preggy.. Man är rätt skapligt konstig:D Hoppas du och alla mår bra:) kram

2010-06-03 @ 23:59:01
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0