Bloggfri i några dagar

Jo, dagarna har flutit på i ett, så jag har inte hunnit sitta så mycke vid datorn.

I måndags gav vi oss in till Norrtälje för att besiktiga bilen och den här gången blev bromsarna godkända. Sen blev vi kvar där på öppna förskolan och sen tog jag en sväng på stan. På kvällen så va det fotboll och det och sånt.

Igår va jag och Charlie iväg till öppna förskolan i Gimo på förmiddan för att visa me&i-kläder där. Det va jätteroligt och riktigt lyckat. Gimo är mycket större än vad jag trodde i alla fall.

Charlie är ett riktigt bus här just nu. Jag försöker få henne att sitta vid sina leksaker, men det bär av rakt mot trappan precis hela tiden. Kanske börjar bli dags att sätta för den även här nerifrån. Men vi måste hitta någon grind som fungerar här, det är ju bara vägg på ena sidan.

Idag har vi föräldragupp och där ska vi få massage. SÅ jäkla skönt det ska bli, inte ett dugg synd om oss inte.

Avlutar med bilder på en trött, men glad, tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0