Busungar




De ser ju inte fullt friska ut på den undre bilden ;)



Idag har vi varit iväg till Gimo och badat på förmiddan. Helena, Nette, Zandra, Carro, Michan och jag med 10 barn. Jättefint badhus med ordentligt stort omklädningsrum och en stor barnpool som de flesta bottnade i hela poolen. Riktigt nöjd med att vi åkte dit, men eftersom jag inte har någon bil fortfarande så fick vi tränga ihop oss hos Zandra på vägen dit och sen hos Carro på vägen hem. Vi stannade hos Helena i Hallsta och blev bjudna på pannkakslunch och fika. Så vi har haft en RIKTIGT trevlig dag. Nu är det snart dags att laga middag, men jag är fortfarande jättemätt från lunch och fika. Men det ska bli skönt att slänga sig i soffan sen efter maten, för jag är helt slut efter den här dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0