Busunge

Nu är Charlie i sin vanliga form igen, vilket betyder att hon är ett riktigt litet BUS. Jätteroligt att se nu efter att hon varit så trött och hängig de senaste veckorna. Hon har fått humorn tillbaka.

Idag va jag till tandläkaren igen. Tredje gången gillt med den där rotbehandlingen som jag håller på med. Och de blev faktiskt nästan färdigt i alla fall. Nästa gång ska det bara kontrolleras och fyllas igen. Jag vill inte veta vad den här notan kommer sluta på...

Idag fick vi oväntat besök med fikagäster när vi kom hem. Familjen Fröberg stannade på mellis när de var här och skulle lämna en väska. Men nu ska jag ta tag i att städa på toaletten. Jag har bestämt mig för att ta tag i ett rum i taget den här veckan. Då slipper man lixom ta allt på en gång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo, men man får städa varje dag ;)

2010-03-23 @ 21:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0