DÖDA kattjäveln

Jag kan inte äns kliva utanför våran dörr utan att han tror att han ska få mat och väcker halva huset. Imorse skulle jag upp och kissa vid HALV FEM, och tror ni inte att KATTJÄVELN skriker så att han väcker Charlie. Som tur va så somnade hon ju om i våran säng, men det tog sin tid och hon snodde mina kuddar.

Charlie va jätteduktig vid frukosten i alla fall. Hon tog penicillinet med sked, helt utan krångel. Va lite orolig för att man skulle behöva tvinga i det, men det slapp man som tur va.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Katter är fina djur <3

2010-03-12 @ 10:28:59
Postat av: Jossan

Inte min katt imorse. Och hade jag fått tag i han då, så hade han sett ännu hemskare ut när jag va färdig med honom.. Mhohahaha

2010-03-12 @ 12:40:54
URL: http://josefinloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0