I den här takten lär det inte bli mycke städat...

Men jag har inte nån väldans lust att ta tag i det heller, men jag vill gärna att det ska vara färdigt.

Igår va det två stycken, oberoende av varandra, som kallade Charlie för Lisa. Hon heter ju Lisa Lydia i mellan-namn, men vi har ju satt Charlie först av en anledning. Först blev hon uppropad som Lisa hos läkaren, och sen på apoteket. Jag blir ofta kallad Ulrika, vilket ju inte är så konstigt eftersom det står först. Men varför de får för sig att kalla Charlie för Lisa, det fattar jag inte...


Kommentarer
Postat av: mama

För att Lisa är så fiiint förstås!

2010-03-12 @ 13:24:42
Postat av: Jossan

BAH humbug....

2010-03-12 @ 15:06:59
URL: http://josefinloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0