Norrtälje idag

Idag ska jag och Charlie iväg på möte i Norrtälje. Inget jag kan berätta mer om nu. Men ni får veta sen, beroende på hur det utvecklas ;)

Fick tillbaka våran bil nu på morgonen, den har varit på verkstan IGEN. Men inte så dyrt den här ången, vi va tvugna att byta tändkablar. Så nu ska vi brumma in till Norrtälje i god tid. Jag tänkte hinna förbi babyproffsen innan och köpa en resesäng till Charlie. Vi tror att vi kanske blir utan sömn annars uppe i Ljungdalen. Men de hade en som va nedsatt i pris förra veckan, så jag hoppas att den fortfarande är det.

Och både mamma och Honsa är magsjuka nu, så det va nog så för Charlie oxå. Men hon är bättre nu i alla fall, och jag hoppas alla är friska tills vi ska åka.

Jag måste verkligen se till att tvätta massor idag, och börja packa, för på torsdag bär det av.


Kommentarer
Postat av: Carro

Usch vi har nyss med haft en veckas dålig mage och rinnigt bajs här hemma på vår lilla tjej, men nu eh hon på banan igen så skönt. Jätte jobbigt när dom eh krassliga :( Hoppas hon/Honsa är bättre snart! Kram

2010-03-31 @ 08:07:05
URL: http://mammacarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0