sjukling igen

Igår eftermiddag så åkte vi till Hallsta och badade. Jättemysigt med båda barnen och Kattis va där med sina också. Charlie och jag va ute och simmade en massa på det djupa, hon håller sig fast som en liten apa runt halsen på mig. Och sen höll jag på att sätta en annan mamma i chocktillstånd när jag bara släpper Charlie vid kanten, då hon höll i sig i rören. Hon hade nämligen knytit upp min bikini under simturen. Men att hålla i sig själv har hon ju övat på på babysimmet, så jag fick förklara det för den chockade mamman.

Hemma åts det spenatsoppa och pannkakor till middag. Men efter maten blev Charlie hängig. Det visade sig att hon fått feber. Och när jag tog upp henne innan vi gick och la oss så va den nästan uppe i 40 grader, så då fick hon en alvedon lilla stackarn.

Annars va det läxläsning med Sebbe och sen utbildning på våra nya kläder som stod på kvällsschemat. Och de nya kläderna, som är specialdesignade för de lite äldre barnen, är bara SÅ coola. Jag har en visning här hemma nästa söndag, 28/3 klockan 14. Så om det är nån som är nyfiken på att komma så är det bara att lägga in en kommentar. Jag har självklart även våra vanliga barn- och vuxenkläder här då också.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Toppen Jossan! Det får vi hoppas dagsformen tillåter:) Barnkläder är ju nått jag kommer behöva framöver;)kram

2010-03-18 @ 14:34:53
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0