söndag igen

Charlie hade hög feber och va inte alls sig själv igår. Vi skulle kanske åkt in till läkaren där på eftermiddagen i alla fall, men valde att avvakta till idag. Nu är hon piggare, så jag ska se om hon får i sig någon lunch och i såna fall avvakta till imorgon. Det fortsatte att rinna ur örat sen på kvällen, så det blir väl en ny penicillinkur för damen i alla fall. Men det känns dumt att åka till jourläkaren om det inte är akut.

Filmen va riktigt bra och inte alls som vi tänkt oss. Vi va och såg Alice i underlandet med Ove, hans barn och deras respektive. Mycket trevligt måste jag säga.

Idag har jag en klädträff, och Honsa ska ut i endurospåret. Så jag ska skjutsa Charlie till mormor efter lunch. Jag vill inte ta med henne när hon är så hostig och hängig. Kanske hon smittar nån, och så har jag henne fastklamrad i benet garanterat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0