Stolt mamma!!!

Charlie har tagit sina första steg idag, rakt framför ögonen på mamma och pappa. Hon är SÅ duktig! Man såg att hon stog och funderade på om hon skulle sätta sig ner för hon hukade lite. Men ändrade sig och staplade de tre-fyra steg det tog att komma fram till fönstret. Och jag började böla såklart, så rörd som jag blev!

Måste lägga in bild på dagens outfit,
eftersom jag fått önskemål om det.


Sebbe sa att jag va den vackraste mamman han någonsin sett i alla fall. Hihi, fina i våra me&i-tunikor med medaljonger, från hösten 09. Scalen är dock med i vårkollektionen.


Jag promenerade upp och hämtade Sebbe från fotbollen, härligt med en kvällsprommis. Dock så va det plusgrader och duggregn, vilket va mindre mysigt.

Nu ska jag ha telefonmöte med mina härliga kollegor.


Kommentarer
Postat av: mama

SNYGGINGAR!!!

2010-03-09 @ 10:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0