fullt upp kan man säga

Igår va jag till bvc med alla barnen, men det va bara Billie som skulle vägas och mätas. Hon vägde 6 kg på pricken, ett halvt kg mindre än vad Charlie gjorde vid samma ålder. Och hon var 59 cm lång, snart en decimeter sen hon föddes.

Idag har jag SÅ mycket att hinna med känns det som. Jag ska fixa med tvätt, duscha, förbereda papper inför träffen ikväll, förhoppningsvis hämta vagn, börja packa inför resan, lämna pappas gps, hämta på dagis klockan 14 och alla ska sitta vid middagsbordet senast 16 för att vi ska hinna till Sebbes dans 17.10 och sen iväg på klädträff 17.30. Phuu! Tur att jag redan vart ute på en promenad, för det hade jag aldrig hunnit annars.

Men först ska jag få i mig lite lunch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0