Nu e det soligt och fint i alla fall...

Idag skulle jag egentligen ha åkt och lämnat barnen hos faster och åkt på vattengympa, men även det satte vädret stopp för... Istället la jag och Charlie oss under en filt och hann kolla på i alla fall halva aristocats innan hon tröttnade. Då klippte jag klor på ungar och hund, vilket va alldelles för länge sen. Jag brukar ha dåligt samvete för det när jag hör honom tassa omkring på kvällarna när vi gått och lagt oss...

Efter lunch tajmade barnen in så bra att de faktiskt sov samtidigt, så då kom jag ut och skotta snö. Härlig träning!! Sen tyckte ja att jag va värd en stor kaffe, men det tyckte inte en tjurig Billie.. Det blev gårdagens kaffe uppvärmt, men med massa mjölk va det nästan gott.

Och hur det går med godislöftet?? Jo i förra helgen skulle jag ju fuska, så då fikade vi varje dag. Och igår fanns det tårta kvar, så det åt jag två gånger. Och två kakor idag, så det går åt pipan. Men en månad höll jag ju upp i alla fall. Nu känns det inte lika motiverande längre, så då e det väl bara att skita i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0