Stressig dag

Ja, herrejävlar (ursäkta franskan) viken stressig dag.
Den började rätt lugnt och skönt med en prommis och sen hem till Mican och fixade fina naglar.



Sen va det bara att gasa till Norrtälje för att hinna till mödravården till klockan 13. Jag va där ungefär 5 minuter försent för att se att de ju hade flyttat mottagningen upp till familjens hus på flygfältet... Det visste egentligen jag, men med den ammningshjärna jag har så hade jag totalt glömt bort det. Men gasa upp dit då och prata preventinmedel, sen in på donken-driven för att få i mig lite snabb lunch. Två koppar kaffe på förmiddan gjorde att man skakade lite lätt... Sen vidare till dagis där de precis skulle sätta sig vid mellis, så jag åkte och handlade så länge. Hemma nu och måste få middagen klar för att åka iväg på klädträff 17:15.

Jag lyckas inge bra med mitt mål att tömma frysen de här dagarna. När middagen MÅSTE vara klar i tid för att jag ska iväg sen så är det väldigt svårt när man inte har något planerat. Men jag ska fortsätta en annan dag.. 


Kommentarer
Postat av: mama

Men du !!! så fina naglar...inte bryta dem nu =)

2011-02-23 @ 20:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0