Fredagsvanor

Charlie är helt frisk nu i alla fall. Hon står här framför fåtöljen och tar i... Idag åkte jag och lunchade med svägerskan. Sen fick barnen vara kvar där medan jag åkte på vattengympa. Det va bara SÅ skönt, så jag tror att det får bli en fredagsvana. Och hon hade varit ute och gått med barnen och Billie hade sovit hela tiden. Sen stannade vi på en kaffe innan vi begav oss till affären, vilket minstingen tyckte var mindre roligt. Och det lät hon ingen gå miste om att få veta. Tur att det är tredje barnet i sådanna lägen, annars hade man säkert blivit smått stressad. Ikväll blir det finmiddag och champagne, för jag och Honsa har varit tillsammans i tre år. Och herre gud vad jag Älskar den där karln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0