Det tjuter i örat...

Det gick jättebra på gymmet. Billie va hyfsat nöjd i bilstolen de två timmar jag va där, bortsätt från en ammningspaus och så fick hon sitta i knät när jag tränade ben. Men det tar mycket längre tid när man har bebis med sig att passa på. Jag som hade tänkt att ta en prommis innan jag hämtade Charlie på dagis, men det fick bli en kort prommis förbi affären istället.

Kattis kom hit med barnen och lekte en stund sen när Sebbe slutat för dagen. Riktigt trevligt att sitta och snacka lite. Dessutom fick jag hjälp med att vika tvätt, vilket verkligen behövde göras.

Till middag lagade vi broccoligratäng som blev SÅ god. Jag va sugen på att ha i pepparrot i såsen, men hade ingen hemma. Så jag vispade i lite wasabi istället, och dessutom så rostade jag broccolin i ugnen efter att jag kokat de litegrann. Supergott blev det i alla fall.

Och just det.. Det tjuter i örat idag. Hela dagen har jag haft lock för örat, som fortfarande sitter kvar. Men nu tjuter en hög ton som inte verkar vilja ge med sig. Är det en förkylning på gång månne??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0