Liten shoppingtur

Nu drygt en vecka utan sötsaker, och sötsuget håller på att göra mig galen om kvällarna. Det börjar avta lite om man jämför med de första dagarna, men det är läskigt hur det tar över. Jag måste göra så att jag lägger av med sötsaker helt i en månad när det blivit lite mycket ett tag, just för att jag inte gillar att sötsuget tar överhand.

Det blev en kort shoppingrunda i Norrtälje när jag lämnade Sebbe. Jag köpte två långa bas-linnen på garderoben och en lila tröja på h&m. Så typiskt så va de HellyHansen skorna som jag gått och spanat på helt slut på Team sportia. Systern va med oxå och Charlie fick prommenera runt hela stan, för vi hade bara tagit enkelvagnen med oss. Men det gick fint, trots att det blev en del bus i affärerna.

Hemma hann jag med att bada barnen innan det kom en hel drös med folk och käkade pizza.





Härliga Charlie!!



Och Billie =)


Kommentarer
Postat av: mama

Världens gulligaste badbusor!!!

2011-01-22 @ 11:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0