VG som Karin och Ina säger

Idag har vi varit på vattegympa, jag och Billie. Tanken var att hon skulle sova sig genom passet, men jag va tvungen att ta av henne en massa kläder så då blev hon klarvaken. Men hon satt nöjd i bilstolen nästan hela passet, jag missade bara nedvarvningen på slutet, och sparkade med benen. Och GUD så härligt det va att komma iväg och träna!! Det va länge sen.. Och ny baddräkt har jag köpt oxå. Tror inte jag badat i baddräkt sen jag va 10 år ungefär.

Jag började dagen med en timmes prommis när jag lämnat Charlie på dagis, så jag lär ju känna av att jag har muskler imorgon.

Vi hittade en ny napp till Billies flaska och gav det ett nytt försök igår. Det gick jättebra så länge man gick runt med henne och flaskan, men hon sov inte längre än tre timmar i alla fall. Men det är ju skönt att slippa ha henne i sängen när man går och lägger sig i alla fall.


Kommentarer
Postat av: mama

Vad härligt att det gick bra med vattengympan! ja, och med flaskmatningen... =)

2011-01-19 @ 21:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0