Sportlov

Japp det är sportlov nu och än så länge fullt upp varje dag. Vi lånade ut de två största barnen till mormorn i lördags och åkte hem till Christer och Karin. Och visst får man säga att det va SÅ skönt utan de båda barnen!!! Och sen att vakna upp på söndagsmorgonen med bara Billie hemma och få frukosten serverad framför Alpint-tv.

I måndags gick ålandsfärjan igen, så då åkte jag, mamma och barnen med IOGT-nto. Det  blev en lång resa på grund av all is, men mycket trevlig. Och barnen va helt slut när vi väl va hemma sen.

Fyra tjejer på båten.

Busungar!!

Mycket is va det!!!

Igår hade Sebbe kompis här och jag bakade bröd, muffins och städade lite. Och idag har det varit innebandycup på förmiddan, vilket var otroligt tålamodsprövande vill jag lova. Men sen va vi tvungna att ta oss ut i den härliga solen efteratt vi hämtat Charlie på dagis och fått i oss lite mellis. Så vi tog oss ner i pulkabacken en stund och Sebbe och Charlie va helt galna och åkte med full fart.

Till middag blev det torsk med äggsås och nu sover de små barnen gott i sina sängar. Så vi ska andas ut i soffan en stund. Det är jäkla jobbigt att vara förälder ibland kan jag tala om. Jobbigare än man kan föreställa sig, men det är tur att även vi får andas ut emellan varven..


Kommentarer
Postat av: Angelica

Polarn ofc :))

Mysig resa ni verkar ha haft!

2011-03-03 @ 12:57:00
URL: http://molohooligans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fina ni är :) Och tack för fina rader i min blogg! Kram

2011-03-03 @ 22:36:33
URL: http://deede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0