Förlossningstankar

Inatt drömde jag att jag födde en dotter =)
Hon va mörkhyad men väldigt lik Honsa. Dessutom så  lärde hon sig att prata på en gång. Vilket gjorde att vi inte fick ha bebis, utan det blev småbarn på en gång. Förutom det så va drömmen ganska verklig.
Det gjorde ont att föda, och i drömmen så kom jag inte ihåg så mycket av förlossningen. Jag kommer inte ihåg att det gjorde så ont när jag födde Sebbe, men det är väl sånt man förtränger kanske.



Honsa fick frågan om han började bli nervös för några veckor sen. Han såg ingen anledning att vara det nu, inte för att något skulle gå fel iaf. Han trodde att det kanske skulle bli lite nervöst när det börjar närma sig och han skulle iväg och jobba och sånt.
Jag är nervös inför förlossningen. Inte för att det ska göra ont eller att något ska bli fel. Utan snarare för om det ska hända något typ.. Jag vet inte hur jag ska beskriva det, men typ pinsamt eller äckligt.. Äh det är bara jag som är löjlig igen. Och det är ju inte direkt så att jag går runt och är orolig, utan det är vad jag tänker om jag börjar fundera på det, eller får en fråga om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0