Fixarsugen

Nu e spjälsäng och byrå på plats.
Korkade jag bestämde mig för att kånka upp spjälsängen från garaget. Den va i flera delar, så jag kunde gå flera gånger så det inte blev så tugnt. Det gick ganska bra tills jag hade byggt ihop halva. Då gjorde ryggen så jäkla ont så tårarna spruta. Försökte sitta och vila, men det hjälpte inte. Så det va bara att gå och lägga sig i sängen en timme. Tills strax innan Honsa kom hem. Då gick jag upp och började med maten. Sen dröjde det kanske en kvart, så va det bara att gå och lägga sig igen. Piss!!!

Så jag gjorde det det enda rätta. Tog en citodon och lät den värka. Underbara tabletter, efter 20 min kände jag ingenting. Så då va det bara att köra på. Laga mat, äta och fixa i barnrummet. Nu börjar effekten avta, så det är väl bara att lägga mig i soffan som gäller nu.

Vet inte om jag kanske ska åka och simma imorgon förmiddag. Det gör ju så jäkla ont att köra bil, men det kanske hjälper om man får simma lite. Eller så blir det bara värre och så får man svårt att ta sig hem. Får bestämma mig imorgon bitti.

Blev inge bilköp ikväll dock. Den skulle kontrollbesiktigas först eftersom de hade lagat bromsarna. Men så fort det är klart så blir den våran.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du får lägga upp en bild på hur det blir i lill*ns rum sen! :P Nyfiken jhu :)

2009-04-24 @ 07:05:15
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0